zondag 3 juni 2012

Foodblogevent juni 2012

Slapeloze nachten had Caroline ervan, maar uiteindelijk koos ze mij, met m'n recept voor deze Mini Strawberry Cheesecakes, als winnaar van het Foodblogevent mei 2012. Ik voel me enorm vereerd want Caroline kreeg maar liefst een recordaantal van 63 (!) inzendingen.

Ik hoop dat jullie door het thema voor het Foodblogevent van deze maand net zo geïnspireerd raken. Het thema was zo gekozen; mijn blog staat er namelijk vol mee en ik weet zeker jullie blogs ook!

Guilty Pleasures

Guilty Pleasures, iedereen heeft ze: chocolade, ijs, kaas, noten, wijn, noem maar op. Iets waar je ontzettend van geniet, stiekem of in plain sight. Iets wat je gewoon niet kunt weerstaan, waar je kilo's van kunt eten, waarvan je chagrijnig wordt als je 't niet in huis hebt. Kortom, waar kan ik je nu 's nachts voor wakker maken? Mijn uitdaging voor jullie is:

bedenk een recept met, of geïnspireerd op, jouw Guilty Pleasure.

Hoe doe je mee aan het Foodblogevent?
- Laat hieronder een reactie achter met daarin de link naar je recept op je blog.
- Vermeld op je eigen blog dat je met je recept meedoet aan het Foodblogevent juni 2012.
- Heb je geen blog, dan kun je je recept met foto naar me mailen: kellskitchen@hotmail.nl.

Heb je nu, net als ik, meerdere Guilty Pleasures − kom op, geef het maar toe ;-) − dan mag je uiteraard meerdere recepten inzenden. Insturen kan in ieder geval tot en met vrijdag 29 juni, 18:00 uur. De volgende dag maak ik de winnaar van het Foodblogevent juni 2012 bekend!

Ik zou het ontzettend leuk vinden als jullie allemaal weer net zo enthousiast meedoen als vorige maand − daar heb ik ook wel een paar slapeloze nachten voor over ;-)

Ik kijk in ieder geval uit naar jullie inzendingen en ben heel benieuwd naar jullie Guilty Pleasures!


Kijk hier voor meer informatie over het Foodblogevent en eerdere thema's.


De Guilty Pleasure inzendingen

1. De 1e inzending is al binnen! Het 1e recept komt van Ianna van Beginspiration, een blog over gezond en (h)eerlijk eten. In no time reageerde Ianna enthousiast op Twitter dat ze al wist wat ze wilde insturen; chocolade is echt haar Guilty Pleasure, helemaal in de vorm van deze brownies met walnoten. Sugar rush guaranteed ;-) Bedankt voor je snelle inzending!


Beautiful brownies

2. Esmée heeft het maar druk in haar Es' Factory: foodswappen, Indische hapjes cateren voor een feestje, heerlijke broden bakken − waar ze rustig 21 (!) kilo meel voor bestelt − Es doet 't allemaal!
  Ze is gek op zelfgemaakte pizza; knapperig deeg en gesmolten kaas is voor haar hemel op aarde en bovendien vindt ze het ideaal dat iedereen − bij haar thuis: man, pubers en misschien dat hond Pumba stiekem ook wel een kruimeltje meepikt ;-) − zelf kan kiezen wat voor lekkers er op de pizza komt. Haar Guilty Pleasure is dat laatste stukje pizza dat ze áltijd overlaat zodat ze het de volgende dag kan opeten als ... ontbijt  − maar mondje dicht hoor, dat heb je niet van mij ;-) Kijk, dat zijn nou precies de juicy details die ik wil horen! Es, bedankt voor je inzending en stiekem vind ik leftover pizza als ontbijt ook erg lekker!

Pizza
Homemade pizza

3. Caroline, die volgens mij net zo gek is op bakken en zoet als ik, maakt de lekkerste dingen. Hoe vaak ik wel niet denk, als ik haar blog bezoek: dat wil ik ook eens maken! Caroline heeft meerdere Guilty Pleasures − ja, ze komt er gewoon voor uit ;-) − maar het eerste waar ze aan denkt, is haar heerlijke witte chocoladefudge. De fudge met cranberries en pistachenootjes is, zo zegt ze zelf, "gevaarlijk lekker, calorierijk en verslavend!!!!!" Bedankt voor je inzending, Caroline!

Witte chocoladefudge
met cranberries en pistachenootjes

4. Gereon van culi DL is 'n enorm liefhebber van heerlijk eten, goede wijn & koken en is volgens mij een echte levensgenieter! Hij stuurt een recept in voor een pasta dat al stamt uit zijn studietijd: spaghetti met kaas, room, spek en eidooiers. Maar een Guilty Pleasure is het niet, want zich schuldig voelen over iets plezierigs daar doet Gereon niet aan en gelijk heeft hij; van lekker eten 'moet' je ook gewoon genieten! Zijn pasta is wat mij betreft echt comfort food waar ik nu (zo voor het avondeten) enorme trek van krijg, zeker met die "mollige chardonnay" erbij. Bedankt voor je recept!

5. Even 'n momentje voor jezelf dat is dé Guilty Pleasure van Kim! Op Dailyblog − voor je dagelijkse dosis inspiratie − plaatste ze een recept voor een supersnelle chocoladecake met fudge. Tijd voor jezelf 'moet' je optimaal benutten, daarom een chocoladecake die je binnen 5 minuten klaarmaakt, gewoon in de magnetron! Dus, hup kids op bed, man- of vriendlief even de deur uit (?!) en lekker genieten van een goed boek, romantische film of een lekker bad :-) Bedankt voor je inzending, Kim!

Chocoladecake met fudge uit de magnetron

6. Bij Guilty Pleasures denkt Tonia aan chocolade – sterker nog, het móet wel iets met chocolade zijn! Op haar blog 365 dagen koken en eten laat ze zien wat zij gegeten hebben én wat zij lekker vonden. Dit recept voor Marquise van chocolade hoort daar zeker bij. 'n Lekker machtig dessert, helemaal in combinatie met crème brûlée, voor de echte chocoholics! Tonia, bedankt voor je inzending!

Marquise van chocolade

7. Het 7e recept is van de Belgische Anke a.k.a. Donna Caramella. Whoopie pies, ze kan ze niet weerstaan! De Guilty Pleasure zit 'm in de stukjes chocolade en de Marshmallow Fluff. Toch denk ik dat Anke zich niet lang 'schuldig' hoeft te voelen over die extra calorietjes, die loopt ze er zo weer af ;-) Whoopie! Bedankt voor het insturen van je recept!

Whoopie Pies

8. Dit recept komt eveneens van een Belgisch blog: Avonturen in de keuken. Marian probeert graag nieuwe recepten uit, maar soms is het wel een uitdaging om nieuwe gerechten te vinden die bij alle gezinsleden in de smaak zullen vallen. Haar Guilty Pleasure is zonder twijfel chocolade en misschien is het wel genetisch bepaald want ook haar dochters vinden de chocoladefudge met speculaas en marshmallows onweerstaanbaar! Bedankt, Marian!

Chocoladefudge
met speculaas en spekjes

9. De Nijmeegse Uniflame heeft het maandelijks terugkerende Foodblogevent pas ontdekt en doet voor het eerst mee! Ze heeft een Engelstalig blog, She Likes Bento, vol met vegetarische recepten en Bento Box-creaties (Bento is een gezonde Japanse lunch in een Bento box). Één van haar Guilty Pleasures is chocolade en dus bakte ze deze Chocolate Chip Cupcakes. Bedankt voor je deelname; hartstikke leuk dat je hebt meegedaan!
Chocolate Chip Cupcakes

10. Angela is nog maar net begonnen met haar virtuele restaurant Tut aan de stoof en doet al gelijk enthousiast mee met het Foodblogevent van deze maand! Ook haar Guilty Pleasure is chocolade. Zij maakte samen met zoon Jip een Sachertorte voor Vaderdag met een beetje engelengeduld als speciaal ingrediënt. Heel leuk dat je meedoet, bedankt voor je inzending!

Sachertorte

11. Het elfde recept komt van de Belgische Stephanie, die onder de naam The Kitchenary Tales haar culinaire dagboek op het web bijhoudt. Haar absolute Guilty Pleasure? Aperitiefhapjes, of beter gezegd: hapjes want lekkere hapjes kun je toch op elk moment van de dag eten? Volgens Stephanie zijn ze heus niet alleen bedoeld om de eetlust net voor het avondeten op te wekken; het liefst skipt ze heel het diner en eet ze alleen maar lekkere hapjes, gezellig met bubbels erbij! Bedankt voor je deelname!

Auberginerolletjes met ricotta en ham

12. Het 12e recept komt Uit Pauline's keuken die we ook kennen van haar leuke webshop Uit eigen streek. Pauline bekent dat ze meerdere Guilty Pleasures heeft waaronder pindakaas − en dan het liefst 'n lepeltje pindakaas zo uit de pot met 'n beetje muesli. Maar, als er iets is wat ze echt niet kan weerstaan dan is dat karamel! Ze maakte deze Caramel Bars met karamelpasta van gecondenseerde melk, die ze ook gebruikte voor de 2e Foodswap georganiseerd door Es. Helaas pindakaas voor haar swaptoffer... Pauline snoepte de helft van de caramel bars zelf op! Bedankt voor dit onweerstaanbare recept!

Caramel Bars

13. Ook Antoinette stuurde een lekker receptje in! Op haar blog Marsepein kookt 'Chef Mama' voor haar 3 foodies in de dop; ze leert haar kinderen graag wat echt eten is. Stiekem zijn de bruschetta's met rucola & feta en mozzarella & basilicum niet haar echte Guilty Pleasure... haar grootste zonde is eigenlijk kartoffelsalat, maar aangezien ze toch al snel zo'n 10 uur moet hardlopen om de calorietjes er weer af te krijgen, gaat ze toch maar voor iets verstandigers. Ze moet tenslotte haar kinderen het goede voorbeeld geven, nietwaar? Ze is gek op brood (toch de koolhydraten!) dus werden het deze bruschetta's die ook door het jonge smaakpanel gulzig werden goedgekeurd! Hun wijntip: drink er 'n jonge, friszoete appelsap bij ;-) Bedankt voor je inzending!

Bruschetta's

14. Paul van Geur van Maillard stuurde een wel heel 'bijzonder' recept in. Nou ja, recept? Er komt geen kooktechniek aan te pas behalve dan 'n blikkie opentrekken en ff 'n soepie opwarmen. Voor deze kansloze soep (zijn woorden hoor!) heb je maar 3 ingrediënten nodig, namelijk: 1 blik ossenstaartsoep van Unox, Formaggio da pasta (namaak Parmezaan) en Maggi. Al trek gekregen? Toch hoort deze Avondsoep helemaal in dit rijtje van Guilty Pleasures thuis, want hij voelt zich er maar wat schuldig over. Met het schaamrood op z'n kaken − omdat 'ie er niks voor heeft hoeven doen − trekt deze foodie zich, zonder vrouw en zoontje Tim, terug in z'n studeerkamertje om deze soep onverdund (yikes!) helemaal in z'n eentje op te eten... Paul, bedankt voor deze hilarische bekentenis!

AvondSoep van PaulO
Avondsoep

15. Zet eerst dit lekkere nummer van Jack Johnson op en lees dan alles over de Guilty Pleasure van Susanne!
   Mama Susanne kookt met en voor haar 2 dochters a.k.a. de Missus en de Kabouter. Samen genieten ze heerlijk van deze Banana Pancakes, al bakt ze ze stiekem vooral voor zichzelf! Lekker als ontbijt met maple syrup, een klontje boter en Jack Johnson op de speakers :-) Bedankt voor je inzending en het leuke muziekje erbij! I'll make you banana pancakes...

Banana Pancakes

16. Anne en haar vriend, van het blog Kookstel, zijn gek op koken. Anne was gelijk enthousiast toen ik het thema van het Foodblogevent van deze maand aankondigde; ze doet voor het eerst mee! Ze is gek op chocolade in baksels en dan vooral in combinatie met fruit dus bedacht ze deze choco-banaanmuffins. Anne, hartstikke leuk dat je hebt meegedaan en dan ook nog met een eigen recept!

Chocomuffins met banaan

17. De volgende Guilty Pleasure komt van Kok Robin die we ook kennen van de site Aziatische-ingrediënten.nl. Hoewel ze 't niet zo heeft op de term 'guilty' eet ze haar 'laatste verslaving' toch met een schuldbewust glimlachje op. Waarom? Er gaat een net iets te dikke laag rilletes (gewoon van de Lidl!) op een geroosterde, liefst zelfgebakken − dat dan weer wel! ;-) − boterham met een onchristelijke hoeveelheid sriracha chilisaus en een flinke lading peper en zout!  Bedankt voor je inzending!

Brood met rillettes en sriracha

18. Brenda Kookt! Wie had dat nou gedacht? Zijzelf, toen ze nog thuis woonde in ieder geval niet, maar nu is ze toch vaak enthousiast aan het kokkerellen! Haar recept is 'n overload aan Guilty Pleasures en 'n ware caloriebom. Komt 'ie hoor: Chocolate Chip Cookie Dough Pindakaas Brownies. Wow, 'n hele mond vol! Als dit geen Guilty Pleasure is dan weet ik 't niet meer ;-) Super dat je hebt meegedaan!

 
Chocolate Chip Cookie Dough
Pindakaas Brownies

19. Kookgek Wilma blogt nog niet zo lang, maar koken doet ze al jaren. Ze heeft een voorliefde voor la cucina Italiana en is gek op broodbakken. Haar Guilty Pleasure is deze gooey chocolademoussetaart. Ziet 'ie er niet lekker uit? Daar lust ik wel 'n stukje van ;-) Bedankt, Wilma!

Chocolademoussetaart

20. Het 20e recept is van Clarissa van Taste Social, een blog over food en social media. Ze is gek op cheesecake dus maakte ze speciaal voor het Foodblogevent deze limoen cheesecakes. Maar zich echt schuldig voelen over het snoepen van deze cheesecakes? Nee! Nou, misschien 'n heel klein beetje dan; de cheesecakejes komen namelijk lekker lui uit de magnetron ;-) Thanks voor je inzending, Clarissa! 

 
Limoen cheesecakes uit de magnetron

21. Rachel van Cakies is gek op bakken en volgt, naast haar werk, daarom 1 dag in de week een opleiding patisserie. Het thema van deze maand spreekt haar enorm aan want Guilty Pleasures heeft ze genoeg ;-) Chocolade is er één van en dus stuurde ze haar recept voor Bere-slechte Brownies − met een goede dosis chocolade en een zondige hoeveelheid suiker − in. Super dat je voor het eerst hebt meegedaan met het Foodblogevent; wie weet krijg je de smaak wel te pakken!

Bere-slechte Brownies (Maar Zo Lekker)
Bere-slechte Brownies

22. Levine is dol op koken, maar haar grootste hobby is toch wel brood bakken. Uit de keuken van Levine komen dan ook de meest heerlijke broden. Af en toe verschijnen er ook lekkere toetjes op haar blog − het liefst met chocolade en heel veel calorieën (!) − zoals deze Chocolademousse. Roomkaas, slagroom, Nutella én Monchou... *zucht*! Bedankt voor dit lekkere recept, Levine!

No bake Nutella cheesecake
Chocolademousse met Monchou

23. Claudia van Blondie Kookt heeft een passie voor lekker eten en drinken. En nee, ze is niet blond?! Ze is gewoon gek op blondies; je weet wel, geen brownies maar blondies (lekker!). Ik verwachtte natuurlijk een recept voor blondies, maar Claudia stuurde deze Oreo cheesecakes in. Mmm... oreo's en cheesecake kan ik zelf ook nauwelijks weerstaan, een combinatie van beide lijkt me haast onmogelijk ;-) Thanks voor je deelname!

Oreo cheesecakes

24. Vanuit haar keuken in Verona, met uitzicht op van die mooie cipressen (weet ik niet hoor, maar zo zie ik 't voor me!), kookt Antoinette de lekkerste Italiaanse gerechten: eenvoudig maar met goede, verse ingrediënten. Voor haar Guilty Pleasure, Sospirus (Zucht), deed ze inspiratie op tijdens haar laatste vakantie op Sardinië. Ze belooft ons een "mierzoet happy end, richting zonnige schuimkoppen onder een strak blauwe hemel." Nou, dat wil ik weleens meemaken! Voorlopig moeten we het doen met het laatste kruimeltje −  de Sardijnse meringues zijn ook zó lekker − op de foto... *zucht* Bedankt voor deze korte excursie naar Sardinië!

 
Sospirus, Sardijnse meringues

25. Ook Silke stuurt haar zoete zonde in. In haar Antwerpse keuken maakte zij deze Marshmellow brownies. De marshmallows maken de brownies net wat luchtiger en zorgen voor dat extra beetje chewiness. Klinkt goed! Bedankt voor je inzending, Silke!

Marshmellow brownies

26. Het blog van Fatima, Safrana & Argana, staat vol met lekkere receptjes onder andere uit de Marokkaanse keuken. Voor haar Guilty Pleasure gaan we echter naar Turkije; ze is gek op de combinatie zuur & pittig en koos voor Kisir, een heerlijke bulgursalade die ze niet kan weerstaan! Leuk dat je, net voor je vakantie, toch nog hebt meegedaan. Geniet ervan! 

Kisir

27. Ellen, beter bekend als Tarte Helene, heeft een passie voor schrijven en gastronomie. Ze is vooral gek op bakken en dat is ook wel te merken aan alle zoete baksels die op haar blog voorbijkomen (I like!). Haar Guilty Pleasure is niet doorsnee, maar wel heel lekker: Meringues met vanille-mascarponeroom, heerlijke stukjes geeloranje fruit, bosvruchtencoulis en kokosschilfertjes. In één woord: yummy! Ellen, ontzettend bedankt voor je deelname!

Meringues met vanille-mascarponeroom

28. Anke stuurde nog een 2e recept in, omdat ze chagrijnig wordt als ze dit niet in huis heeft: chocopasta! Thanks, Anke!

Chocopasta

29. Inge heeft al van kleins af aan een passie voor bakken en koken. Toen de beruchte kilo's in het 1e studiejaar − oh, die ken ik ;-) − er bij haar aankwamen, bedacht ze dat het ook anders kon... Ze ging gezond bakken, dus met minder suiker, minder boter en volkoren producten. In haar Cookie Monster Bars zitten gelukkig wél de nodige calorietjes en lekkere slechte dingen als pretzels en M&M's ;-) Inge, bedankt voor je 'monsterlijke' inzending!

IMG_9315
Cookie Monster Bars

30. YAY! De 30 is bereikt :-D
Pien stuurde op het nippertje nog een recept voor deze goddelijke Frambozen Cheesecake Brownie in. Niet alleen zijzelf, maar ook haar familie en vrienden kunnen er van blijven eten! Thanks, Pien!

Frambozen Cheesecake Brownie


Benieuwd wie er gewonnen heeft? Kijk snel hier!

51 opmerkingen:

  1. Dat kan inderdaad wel voor verschillende dingen gelden. Zowel zoet als hartig. Ja dat is wel een leuke: zo kom je nog eens iets te weten ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik wil graag meedoen, nog even nadenken over mijn inzending :) *tandwieltjes draaien overuren*

    Groetjes,
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk thema,Kelly! Even nadenken,want ik heb er zo veel, maar het komt wel goed.
    groeten, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toen ik het onderwerp las, wist ik het (bijna) meteen.. Chocolade is echt mijn guilty pleasure, vooral in de vorm van deze brouwnies! Kijk uit, ze werken verslavend!

    http://www.beginspiration.nl/beautiful-brownies/

    Groetjes,
    Ianna

    ps. ben benieuwd naar de rest van de aanmeldingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow congrats! this is a really great theme - I'm going to definitely try and join in with this!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Huh? Zie ik het nu goed dat ik nog geen volger van je ben? Actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met het 'winnen' van het foodblogevent vorige maand! Leuk thema, ik ga heel hard nadenken over mijn inzending!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met het winnen en ook nog met je verjaardag! Super leuk thema, ik ga eens nadenken over een recept!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooh! Ok, dit is een 'oud recept' maar ik biecht gelijk op wat mijn 'Guilty Pleasure' is.
    Ik ben dol op pizza. Het is zo handig dat iedereen zijn eigen beleg kan kiezen en ik vind knapperig brood met gesmolten kaas nu eenmaal hemel op aarde.
    En nu biecht ik op. Ik laat altijd een stuk pizza over om de volgende dag mee te ontbijten... Altijd. Nooit sla ik over. (Niet verder vertellen he?)
    http://es-factory.nl/blog/2012/01/pizzadeeg-zelf-maken/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als ik erover denk wat mijn "Guilty Pleasure" is, dan denk ik het eerst aan mijn heerlijk witte chocolade fudge: http://carolinebrouwer.blogspot.nl/2010/12/witte-chocladefudge-met-cranberries-en.html
    Maar dat is natuurlijk niet de enige, want ik heb er nog wel een paar! Dus er volgt vast nog wel een inzending!
    groeten, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Kelly, hmmmm ik ga eens nadenken. Leuk onderwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Kelly,

    Mijn "guilty pleasure" Bij deze! http://culidl.blogspot.com/2012/06/guilt...



    Groet Gereon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als moeder/lover/vriendin/eigen baas/schoonmaakster/kokkin/partyplanner is mijn eigen Guilty Pleasure gewoon even niets hoeven doen.

    Heerlijk onderuit gezakt genieten van een boek, film of bad voordat alle hectiek weer begint. Natuurlijk wil je op zo´m moment niet eerst lang in de keuken staan, daarom;

    Een chocoladecake met fudge in 5 minuten! (uit de magnetron)
    http://www.dailyblog.nl/2012/06/guilty-pleasure/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als ik aan een Guilty Pleasure denk, dan moet het wel iets met chocolade zijn. Deze marquise is zo lekker (alleen kun je er per keer maar een klein stukje van opeten omdat het zo vullend is), en dan vooral met nog een beetje creme brulee erbij, (wat ik wel elke week zou willen eten)!
    hier vind je het recept: http://watatenwijvandaag.blogspot.nl/2011/12/marquise-van-chocolade.html

    groeten,
    Tonia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. http://donnacaramella.blogspot.be/2012/06/foodblogevent-guilty-pleasure.html
    Mijn eigenlijke guilty pleasure is moulleux, ik hoop dat nog voor 29 juni nog eens te maken, zodat ik ook een foto heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. http://donnacaramella.blogspot.be/2012/06/foodblogevent-guilty-pleasure.html
    Al 3de keer dat ik het nu probeer... systeem doet vreemd. Mijn nummer 1 is een moulleux, ik hoop die nog te maken voor29 juni...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 'n Reactie plaatsen op Blogspot gaat nog weleens lastig... Leuk dat je meedoet, Anke! En, die moelleux klinkt goed; ook weer zo'n onweerstaanbaar dessert!

      Verwijderen
  17. Hoi Kelly, wat een superleuk onderwerp!
    Mijn guilty pleasure is zonder twijfel chocolade... en als ik voor iets wat ik ooit al maakte echt elke keer stiekem terug naar de ijskast ging dan is het deze :
    http://avonturenindekeuken.blogspot.co.uk/2011/10/chocoladefudge-met-speculaas-en-spekjes.html.... ik kon er niet afblijven en at me er bijna ziek aan! Het was trouwens ook wat ik voor mijn eigen verjaardag maakte, dus dat zegt genoeg denk ik :-).

    Veel succes met het foodblog event deze maand, het thema is in elk geval inspirerend!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt voor jullie enthousiaste reacties tot nu toe! Ik hoop dat jullie allemaal meedoen ;-D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is de eerste keer dat ik meedoe. Hier is mijn inzending: Chocolate Chip Cupcakes. http://shelikesbento.blogspot.nl/2012/06/weekend-cooking-chocolate-chip-cupcakes.html

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oooh wat moeilijk!

    Ik heb er zoveel! Nu dus maar even nadenken hoe en wat

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Kelly, ik heb vandaag (eindelijk) het recept voor mijn ultieme Guilty Pleasure gevonden!
    (tipje: meerdere Guilty Pleasures komen hier bij elkaar)
    Nu nog even kijken wanneer ik tijd heb om het te maken..
    Je ziet het verschijnen als het klaar is!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Kelly,

    Mijn guilty pleasure is... chocola! Mijn zoon en ik hebben vandaag (voor Vaderdag) een sachertorte gemaakt.

    http://tutaandestoof.blogspot.nl/2012/06/sachertorte-voor-vaderdag.html

    Ik ben pas net begonnen met bloggen maar ik doe gewoon vol goeie moed mee aan jouw contest hoor, leuk!

    Groetjes,

    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. We moeten nog eens wat reclame maken vrees ik... waar zijn al die inzendingen? Moeilijke keuze?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou, ik heb hem ook hoor. Niet waar ik het op twitter over had, maar alles met koolhydraten is hier een pleasure:
    http://marsepein.blogspot.nl/2012/06/nieuwe-bruschettas.html

    BeantwoordenVerwijderen
  25. He Kelly, lijkt me leuk om mee toe doen, maar de winnaar moet dan in juli hosten toch? Is niet zo handig want ik ga op vakantie van 1 tot 21 juli (niet dat ik gelijk denk dat ik win haha) Ik ga kijken of ik nog tijd heb iets leuks in te sturen.
    Groetjes Nina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lekker zeg! Waar ga je naar toe? Hosten wordt dan inderdaad lastig... Als je nog iets lekkers hebt, dan zie ik het wel verschijnen en anders alvast 'n hele fijne vakantie! Enjoy :-)

      Liefs, Kelly

      Verwijderen
  26. Dankje! Ik ga naar Corsica, super veel zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. kansloos, maar wel lekker: AvondSoep.
    http://www.family-oosten.com/blog/2012/06/25/guilty-pleasure-avondsoep/

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke wedstrijd, krijg meteen zin om te gaan bakken bij de Guilty Pleasures die ik al heb zien staan. Mijn eigen 'guilty' pleasure is eigenlijk heel eenvoudig: banana pancakes. Ik bak ze heel vaak 'voor de kinderen' maar stiekem vooral voor mijzelf. Als ontbijt, met ahornsiroop, een klontje boter en Jack Johnson op de speakers...
    http://www.mamasusanne.com/banana-pancakes/

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Kelly! Eindelijk maar toch: mijn inzending, gelijk de eerste keer dat ik meedoe met een foodblogevent :) http://kookstel.blogspot.nl/2012/06/foodblogevent-juni-guilty-pleasures.html Ik heb choco-banaanmuffins gemaakt, die helemaal aansluiten bij mijn guilty pleasure, fruit en chocola :) Succes straks met kiezen!

    Groetjes,
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb het niet zo op de term "guilty", maar als ik een iets te dikke laag rillettes smeer op een lichtgeroosterde, liefst zelfgebakken boterham en daar een onchristelijke hoeveelheid sriracha chilisaus op spuit en bovendien nog flink wat peper en zout over strooi, ja, dan ligt er toch vaak wel een schuldbewust glimlachje op mijn gezicht. ;-)

    Mijn inzending voor dit foodblogevent vind je hier: http://www.flickr.com/photos/fotoosvanrobin/7448529640/

    *grin*

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Kelly,

    Mijn Guilty pleasure staat erop hoor :-)
    http://brendakookt.nl/2012/06/27/chocolate-chip-cookie-dough-pindakaas-brownies/#more-2346

    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Kelly,

    Hier is mijn Guilty Pleasure: http://kookgekwilma.wordpress.com/2012/05/03/chocolademoussetaart

    Groetjes, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Kelly,

    Ik doe graag mee met mijn Guilty Pleasure: Limoen cheesecakes uit de magnetron:
    http://tastesocial.wordpress.com/2012/06/27/guilty-pleasure-magnetron-cheesecake/

    :)

    Groetjes

    Clarissa

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hi Kelly,
    Ik heb bij Caroline (de vorige host van dit event) voor het eerst iets over het foodblog event gezien. Het zag er heel leuk uit, maar ik had toen helaas geen tijd om mee te doen. Jouw thema vind ik echt super leuk, als het om eten gaat heb ik echt genoeg guilty pleasures :). Chocola is er een van. Mijn bere-slechte chocolade brownies zijn met een goede dosis chocola en suiker super zondig. Ik hoop dat "oude" receptjes ook nog mogen, want ik heb ze pas geleden nog op mijn blog geplaatst.
    Bij deze dan mijn allereerste (en hopelijk niet laatste) inzending voor het foodblog event :)

    Bere-slechte Brownies (Maar Zo Lekker)
    http://www.cakies.nl/2012/06/bere-slechte-brownies-maar-zo-lekker/

    Groetjes,
    Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mijn bijdrage staat ook online op mijn blog: http://uitdekeukenvanarden.blogspot.nl/2012/06/chocolademousse-met-monchou.html

    Groetjes,
    Levine

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Kelly, hier is mijn bijdrage http://kokenmetantoinette.blogspot.it/2012/06/sospirus-sardijnse-meringues.html

    Saluti!
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Net op de valreep hoop ik... ik was gewoon helemaal vergeten het hier te komen posten!

    http://silkeskookhoekje.wordpress.com/2012/06/23/marshmellow-brownies/

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Beter laat dan nooit toch?
    hier is mijn inzending: http://safranaargana.blogspot.nl/2012/06/foodblogevent-julikisir.html

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een pak friet met mayo staat ook in top 5, maar dit kan ik met een lepeltje opeten! foei mag niet!
    http://donnacaramella.blogspot.be/2012/02/chocopasta.html

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik heb ook een inzending op de valreep :) Cookie Monster Bars
    http://debakparade.blogspot.nl/2012/06/cookie-monster-bars.html

    BeantwoordenVerwijderen
  41. De 30e! Op het nippertje mijn Guilty Pleasure!

    http://www.depanvanpien.nl/2012/02/18/frambozen-cheesecake-brownie/

    BeantwoordenVerwijderen