dinsdag 15 oktober 2013

Mijn liefde voor eten


Het was een tijdje wat stil op Kell's Kitchen. Maar ín Kell's Kitchen was het een drukte van jewelste en was ik zoals altijd lekker bezig met koken, bakken, eten en bovenal genieten.

Dat is precies wat lekker eten (én drinken) voor mij is: ultiem genieten! Ik kan intens gelukkig worden van een goddelijk stukje brownie, een dikke plak zuurdesembrood, roomboter met fleur de sel, perfect gebakken coquilles, een sappig stukje eend, een stevige Malbec, een stukje geweldige (blauwe/oude/geiten-) kaas... als het maar lekker is!
   Lekker eten maakt me blij, beurt me op, maakt me aan het lachen - kan natuurlijk ook komen door het wijntje dat ik er zo nu en dan bij drink ;-) - geeft me energie, doet me dansen (yep, ik sta regelmatig met m'n neus boven de potten en pannen én pollepel in de hand te swingen in de keuken), verrast me, doet me verlangen naar meer...
   Maar het allerleukste is toch wel mensen blij maken met lekker eten en mijn liefde voor eten delen, of dat nu thuis is aan de eettafel met vrienden en familie of hier in mijn online keukentje met jullie. Dus vanaf vandaag is Kell's Kitchen weer back in business! :-) Ik hoop jullie hier weer vaak te zien!

1 opmerking: